Andet trin - opret instans

Trin to til fire sikrer, at filer kan synkroniseres sikkert mellem eksisterende og nyt system

Opret instans

På platformen Unik Admin har du fire menupunkter i venstremenuen:

  • Instanser
  • Brugere
  • Grupper
  • Apps

A. Start med at oprette en instans (det miljø, jeres data kommer til at ligge på). 

Under menupunktet Instanser klikker du på + Ny instans og udfylder felterne i den boks, der åbner frem i højre side.

 

Produkt: JustiCase
Type: Produktion
Master instans: DK – Standard
Navn: Det kan f.eks. være ’Produktion’ eller ‘Drift’ (kan ændres senere)
Beskrivelse: Har I flere instanser, kan du skrive en note til hver enkelt, så I lettere kan skelne.

 

NB er du ekstern tekniker med flere Unik-kunder:

Er du ekstern tekniker og skal lave onboarding for flere kunder, skal du huske at skifte Tenant inden oprettelse af instans. 

I øverste højre hjørne ved din initialer, vælger du Skift tenant.

 

Dernæst vælger du den relevante kunde.

 

 

B. Tilføj herefter dig selv som bruger på instansen. 

Klik Næste og kryds dig selv af, så du får adgang til den instans, du er ved at oprette. Klik Næste og Opret instans.

Har I flere drift-databaser i Advosys

På Unik Admin skal du oprette en selvstændig instans for hver drift-database, I har i Advosys.

 

 

Nu er du klar til at oprette forbindelse mellem Advosys og JustiCase - se guiden her.

Har du kollegaer (teknikere / systemadministratorer), der skal oprettes som brugere, kan du tjekke guiden her.