Workflow-indbakke i uHabi – for bestyrelsesmedlemmer
Som bestyrelsesmedlem har man adgang til at godkende eller afvise fakturaer direkte i uHabi.
Når bestyrelsesmedlemmer logger ind og går til menupunktet Faktura og udlæg, fungerer denne side som deres workflow-indbakke – ligesom den, I selv bruger i Unik Bolig.
Det betyder:
Bestyrelsen får deres egen workflow-indbakke i uHabi, som svarer til jeres indbakke i Unik Bolig.
Hvordan hænger det sammen med jeres workflow?
For at fakturaer kan vises til bestyrelsen i uHabi, er det vigtigt, at jeres workflow er sat korrekt op, for det styrer:
- Om bestyrelsen får fakturaer til godkendelse i uHabi
- Hvor mange bestyrelsesmedlemmer der skal godkende
- Om formanden skal være én af godkenderne
Fakturagodkendelsen i uHabi bygger direkte på jeres workflow.
Sådan fungerer processen
Når det er bestyrelsens tur til at godkende en faktura i henhold til workflowet:
- Fakturaen vises automatisk i uHabi til godkendelse
- Når den er godkendt, sendes den videre til næste godkender i jeres workflow
(fx en bogholder i Unik Bolig) - Hvis bestyrelsen afviser en faktura, sendes den tilbage til den foregående person i workflowet
(fx en controller, der har godkendt den tidligere).
Kort opsummeret
- uHabi er bestyrelsens værktøj til fakturagodkendelse
- Jeres workflow i Unik Bolig afgør hele processen
- Bestyrelsens godkendelser og afvisninger styres automatisk ud fra jeres opsætning
